نجوم و اخترشناسی

نجوم و اخترشناسی

سلام عرض می کنم به همه بازدیدکندگان این وبلاگ امیدوارم اطلاعات خوب و مفید در این وبلاگ برای شما قرار داده باشم.
نجوم و اخترشناسی

نجوم و اخترشناسی

سلام عرض می کنم به همه بازدیدکندگان این وبلاگ امیدوارم اطلاعات خوب و مفید در این وبلاگ برای شما قرار داده باشم.

بالا بردن رابطه وبلاگ با مراجعه کنندگان عزیز


سلام عرض می کنم به تمام مراجعه کنندگان به این وبلاگ.به خصوص دوستان و همکلاسی های عزیز و دست داشتنی ام.

من برای بالا بردن سطح برقراری رابطه بهتر با بازدیدکندگان عزیز ایمیلی را برای وبلاگ به وجود آوردم تا شما راحت تر نظر خود و مطالب جالبی در باب موضوع وبلاگ به من ارسال کنید و من را در کامل تر کردن وبلاگ کمک کنین.

این هم آدرس ایمیل:

 
noojum20@mihanmail.ir

noojum2000@gmail.com

زندگینامه دنیس آنتونی تیتو

دنیس آنتونی اولین شخص یا فضانوردی بود که تمام مخارخ رفتن به فضای خویش را خودش پرداخت کرد.



تصویری از آقای آنتونی تیتو 
ادامه مطلب ...

زندگینامه بانی دانبار

در این قسمت شما را با زندگی خانم دانبار آشنا می کنم،که چندین ماموریت فضایی را انجام داده است.


این هم تصویری رسمی از خانم بانی دانبار 


ادامه مطلب ...

زندگینامه اولین زن فضانورد جهان (والنتینا ترشکوا)

اگر طالب این هستین که از زندگینامه اولین زن فضانورد جهان باخبر شوید به ادامه مطالب بروید.


ادامه مطلب ...

زندگی نامه اولین فضانورد جهان (یوری گاگارین)

اگر می خواین با زندگی اولین انسانی به فضا رفت آشنا شوید،به ادامه مطالب بروید.


تصویری از یوری گاگارین
 
ادامه مطلب ...

زندگینامه (اولین فضانورد ایرانی) انوشه انصاری

اگر دوست دارین که از زندگینامه اولین ایرانی که به فضا رفت مطلع شوید به ادامه ی مطالب بروید.


انوشه بعد از بازگشت از فضا
 
ادامه مطلب ...

کهکشان

کهکشان ها به چند دسته تقسیم می شوند و چند نوع هستند؟


تصویری از کهکشان مارپیچی
 
ادامه مطلب ...