نجوم و اخترشناسی

نجوم و اخترشناسی

سلام عرض می کنم به همه بازدیدکندگان این وبلاگ امیدوارم اطلاعات خوب و مفید در این وبلاگ برای شما قرار داده باشم.
نجوم و اخترشناسی

نجوم و اخترشناسی

سلام عرض می کنم به همه بازدیدکندگان این وبلاگ امیدوارم اطلاعات خوب و مفید در این وبلاگ برای شما قرار داده باشم.

بالا بردن رابطه وبلاگ با مراجعه کنندگان عزیز


سلام عرض می کنم به تمام مراجعه کنندگان به این وبلاگ.به خصوص دوستان و همکلاسی های عزیز و دست داشتنی ام.

من برای بالا بردن سطح برقراری رابطه بهتر با بازدیدکندگان عزیز ایمیلی را برای وبلاگ به وجود آوردم تا شما راحت تر نظر خود و مطالب جالبی در باب موضوع وبلاگ به من ارسال کنید و من را در کامل تر کردن وبلاگ کمک کنین.

این هم آدرس ایمیل:

 
noojum20@mihanmail.ir

noojum2000@gmail.com

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام علی به وبلاگ جدیدم سربزن

مهدی کریمی 1393/02/31 ساعت 09:46

سلام دوست عزیزم ...منو یادت میاد ...

مگه می شه آدم رفیق اول راهنمایش یادش بره؟

با سلام...وبلاگ جالبی دارید لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر دهید التماس دعا...یا علی

ممنونم هم کلاسی عزیزم که وقت گذاشتی و به وبلاگ من سر زدنی و از همه مهم تر نظر هم دادی.انشاال..در تمام مراحل زندگی ات موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد