نجوم و اخترشناسی

نجوم و اخترشناسی

سلام عرض می کنم به همه بازدیدکندگان این وبلاگ امیدوارم اطلاعات خوب و مفید در این وبلاگ برای شما قرار داده باشم.
نجوم و اخترشناسی

نجوم و اخترشناسی

سلام عرض می کنم به همه بازدیدکندگان این وبلاگ امیدوارم اطلاعات خوب و مفید در این وبلاگ برای شما قرار داده باشم.

جهان هستی چگونه بوجود آمده است؟

جهان هستی با یک انفجار بزرگ آغاز شد.


 

دانشمندان بر این باوراند که جهان هستی و هر آن چه در آن وجود دارد از انفجار یک جرم بسیار کوچک به وجود آمد و این حادثه حدودا بین ده الی پانزده میلیارد سال پیش روی داد و دانشمندان از آن به نام انفجار بزرگ (بیگ بنگ) یاد می کنند.وقوع این انفجار مهیب در کسری از ثانیه روی داده است.ستاره شناسان عقیده دارند که قدرت این انفجار چنان عظیم بود که از آن زمان به بعد جهان همچنان در حال منبسط می شود و رو به گسترش است.

نظریه انفجار بزرگ پس از کشف شدن تابش زمینه که پژواک ضعیفی از اثرات فضای داغ و گداخته ی پس از انفجار بزرگ بود و هنوز به صورت نور خیره کننده ای در فضا باقی مانده است طرفداران بسیاری پیدا کرده است.رنگ این نور خیره کننده با چشم غیر مسلح نیز قابل رویت است.



نظرات 2 + ارسال نظر
جانعلی نژاد 1392/11/24 ساعت 18:53

با سلام:بسیار خوب است،اممممممممممماکم کار و کم فعالیت هستی... یک منجم(ستاره شناس)که اینقدروقت مازاد نداره..درست است که دانش آموز هستی و تکالیف مدرسه وکلاس های جانبی داری اممممممممممماهر روز یا چند روز در میان به وبلاگت سر بزن و اطلاعات جدید بگذار تا آمار بازدیدت بره بالا... خود دانی...موفق باشی پسرم...به امید دیدار...

سلام آقای جانعلی نژاد خسته نباشید.ممنونم از شما که به وبلاگم سر می زنید.من برام مشکلی بوجود اومده بود که نتونستم وبلاگ رو بروز کنم اما الان چند مطلب جدید ارسال کردم به وبلاگ.

مهشید 1392/11/11 ساعت 23:37 http://luxfa.ir

ممنون

خواهش می کنم.امیدوارم به اطلاعات تون افزوده شده باشه.من از شما درخواست می کنم این وبلاگ رو به دوستان تون معرفی کنید و من می خواتم که شما در مورد این موضوع نظر و پیشنهاد بدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد